söndag 8 mars 2009

Nu har jag fått nog! Jag vill ha värme.


Hur kan man inte älska Jeremy Scotts O by O kollektion, my god!  Vågar dock inte ens ta reda på vad de kostar.. It will hurt to much!



Nu är jag leds på detta. Jag har överlevt "vintermånaderna" utan sumostora jackor. Jag har vårshoppat sedan oktober... Jag har drabbats av någon form av vinterdepression tror jag. Jag är förbannat jävla leds på svarta jackor som döljer mina fantastiskt färgglada kläder. Jag är trött på dubbla leggins och stickat! Trött på att inte våga använda mina kicks för att det är för mycket slask ute. Nu vill jag ut och show my true colors god damnit. Fick iallafall leva upp lite igår - på Ikas och Linus inflyttningsfekke. Surrealistiskt att festa på en lördag, jag börjar kunna vänja mig vid enbart dagpass. 

Min dag spenderas i soffan, jag är en sådan sjuk biatch idag. Är rätt tacksam att Wonka införskaffade sig en iPod touch och nykärs-nördar med den - så han slipper mitt mode. Så jag håller mig för mig själv och mentalshoppar och drömmer om vår/sommaroutfits. Halsbandet och armbandet blir perfekt till min svarta AA tubklänning. MMmm jag längtar till jag får börja rocka min jeansjacka som jag köpte i november... Solbrillorna som införskaffades i december.. Mitt hopp ligger i Istanbuls händer, 11 dagar and counting.. Materialistpunani FTW! Pouss

1 kommentar:

Anonym sa...

jag ska ta reda på priset å införskaffa mej den där otroligt heta dressen.
must have..