fredag 27 november 2009

Peppen/

Peppdagarna äro komna.
Idag lyckades jag äntligen hooka THE armband, ta mig till frissan och få dem att "göra om - göra rätt" (damnit!), överleva mer än 3 h i 11 cm klackarna, styra Dr Martens skosnören till mina Mini market kängor (idioti att sälja kängor med för korta skosnören), dricka kaffe med Disa och hennes nya man=iPhone, handla överambitiös lyxmat (som jag är för seg för att styra upp) och återigen konstatera att jag blir åksjuk av att åka buss - synd att jag bor på en busslinje bara.

Idag lyckades jag även med konststycket att boka tvättstuga (no more bikinitrosor som substitut haha!) så imorgon smäller det, åh vad skoj det ska bli! (That would be a NOT joke!) Kvällen lär dock bli phet, wooot woot, då bär det av till Mahoyos + Lazy oaf release party med Wonka och Faye. Nytt folk, refreshing!

På söndag blir det ett sidospår a' nattpass, ignore.

Måndag: Paramooore med Ika + storebruur.
Våga vara äldst på Arenan.
Tisdag: Ikea och New Moon.

Det är ju ett sånt jävla tjat på att man ska fokusera på bra saker, så där har ni det. Pepp fuckers.
Jag har inga större marginaler denna månad heller, men de är där, och det är sjukt värt. Keep in mind att jag tillåtit mig själv att "gå lös" för första gången på 6 månader. Sweetness. Latero/K








Inga kommentarer: