fredag 10 april 2009

Emo bananer och höga skisser.


Haha, länge leve mac. Jag är ledsen bästisar, men det finns ingen som får mig att skratta så mycket som jag själv - åt mig själv iof. Mobbar jag mig själv kanske? Jag går bananer i soffan. Dricker en sådan där redbull kopia a' Lidl - den har antingen ringaren i Notre dame x 5 som logo alt en klass i afrikansk dans för kvinnor 50+. Glad blir jag av att se den iaf. Insåg även att, som alla andra år att påskägg får man imorgon. Inte för att jag firar jul eller någon annan Jesus hype - men godis är gott. Simple as that. Ja, vi lever i ett konsumtions samhälle, börja böla då! Sen är ju tanken på att en gigantisk höna kläcker godisägg sjukt rolig. Jag har jobbat nattpass - märks det? Idag är jag mitt alterego Doris. Hon är heiss!
/K

Inga kommentarer: