måndag 28 september 2009

Hur skulle du föredra att spendera 48 lediga timmar?

Det var inte en riktig fråga, har inget intresse av att veta svaret på den med andra ord.

Fredag: jobb + börja städa ut Wonkas gamla lägenhet (jag låg död under ett täcke som moraliskt stöd)

Lördag: jobb + fortsätta städa ut lägenheten (dock med Tea och Nicke som moraliskt stöd)

Söndag: Flytta ut allt och städa ur lägenheten (för att Chris sen ska kunna klampa in med skor hahaha) Mike hade äntligen landat i Svedala efter 38 dagar i LA = yey!

Måndag: Inse att vi inte har tid att fira vår 1 års dag (9 dagar sent) - men lyckas hitta en kompromiss = ställa in alla nya möbler, städa vår lägenhet, storhandla, fortsätta städa, göra oss i ordning och käka middag på indian garden i horan.

Pjuu, bröööl, fyfan vad jag bara vill ligga i soffan nästa gång jag är ledig. (Kommer ju dock inte hända) Dock har vi fått in orgeln och lyckats hitta en lösning för alla våra "show off" kepor. Nope, nu måste jag dra. Nu vet ni varför jag inte svarat i telefon sen i fredags.
/K

Inga kommentarer: