måndag 7 september 2009

PARAMORE

Detta är ju lite roligt:
1. "Decode" finns med på Twilight soundtracket som jag spelat flitigt senaste tiden, utan att lägga någon större vikt på banden.
2. Jange la ut covern på Kings of Leons "Use somebody" (BBC Studio one) och jag älskade den, plus att kvinnan är så snyggt klädd att det rinner till.
3. Jag pumpar in Paramores platta "Riot" på luren Spotify offline lista och fastnar dirr för "Misery Business" som passar mitt PMS mode perfekt. Kollar upp videon på youtube och inser att jag sett den siljarder gånger men zappat vidare för den är keff.

Summan av kardemumman är att jag haft Paramore i lurarna/iPod/iPhone (höhö) på tok för länge för att inte uppskatta dem mer. Fast nu kommer det - jag är hooked.


1 kommentar:

Tiikeri sa...

De kommer till Sverige i november. Biljetterna släpps den elfte. De rockar.