torsdag 27 augusti 2009

Türsdag

Gooooooodmorgon!
Jag lyckades, sviten är bruten! 07:30 (fröken ur time untz untz) gick jag minsann upp. Hoppade in i duschen och gick och mös upp Wonka blöt och grann. Muhaha. Kaffekokaren var ready set go och paketet från Junkyard hade landat. Jag älskar Sweet, så är det. Kalla mig poser om ni vill. Ett svenskt märke som vågar färg och mönster förtjänar min kärlek. Min buss går inte fören om en timme och jag är klar. Så blir det när man börjar 12:30, ens kväll hamnar på morgonen.

Imorgon skall jag ut, ja ni hörde rätt. Fick något ryck och kände att det var hög tid att besegra min krog-torgskräck. Tar med mig mina ladies, penis-free! Ska bli muy muy intressant och se hur detta går, jag är både för snål och lat för krogen numer. Vet inte ens vart man KAN gå längre! Tacka vet jag Buddah hahaha. Untz untz! Kärlek/K


Inga kommentarer: