onsdag 10 februari 2010

1,5 år senare: great sucess/

26 handtag a' köksluckor och 1,5 år senare är jag KLAR!
7 h tog det (inkl torkning av två lager) men det var det värt.
"Typiskt Moa med mintgröna köksluckor!" tänker ni haha, dock var de där när jag flyttade in - men ja, de gjorde att jag visste att jag hittat hem. Kafka the kaffekokare fick sitt röda handtag också. Finaste av allt var att det inte kostat oss en extra krona - färgen hade vi hemma sedan väggen woop woop!



Förutom hantagsmålning har jag lyckats producera 30-ish fantastiska kolakakor och avslutat mitt hemliga projekt. Vad det är får ni se när jag vågar visa det, sorry Wonks! Summan av kardemumman är att jag är SJUKT nöjd med mig själv just nu. Sagt att jag ska sy upp gardinerna (muttis chockade röst när jag avslöjade detta var btw priceless) och måla om handtagen i 1,5 år nu - TADAA! Vissa människor tycker nog att våran lägenhet är hysterisk och kaotiskt inredd, men vem har sagt att hysteriskt är negativt? Personligen trivs jag som bäst i organiserat kaos. Jante-vita-väggar i all ära. Pouss pouss!



Inga kommentarer: