tisdag 2 februari 2010

Inspiration - humör /

Hello world!
FYI: Jag har invigt min plattång som inte alls var den plattång som jag betalat för haha, men det kräver nog ett eget inlägg. Även om det bara är jag som är helt uppe i varv över den. Fast så är det ju med det mesta jag postar här... det finns ju en anledning till att jag är mitt eget biggest fan och läser min egen blogg mest av alla. Hur som haver sa jag - i samband med plattångens ankomst - "Nu ska jag gå och fixa mitt hår" för första gången...
Ehm, ja så var det med det.

I övrigt har team Molly officiellt städat/tvättat ( Inofficiellt är Wonka min superhjälte, för jag har i ärlighetens namn mest gått runt som en zombie och lekt spöke med lakanen - tack babe! För pizzamackan också!) och nu är jag på jobbet och rockar nattpass med mini-me bla. Nu vet ni! Kärlek/K

Inga kommentarer: